BACK ON TRACK !

Heejsan , det var längesen är äntligen hemma kom hem för två dagar sen men har inte pallat blogga...
Men jag har haft det jätte kul i Jordanien + att det var jätte varmt på dagen var det typ 40-50 ° men blev inte jätte
brun berättar mer om resan nån annan dag.
Aja igår var jag på Elins födelsedagsfest det var kul träffade alla mina vänner som jag inte har träffat på
2 månader saknade dem riktigt mycket. Vi gick ut , spelade spel , åt en massa gott och snackade men vi hade det jätte skoj. Nu sitter jag och skypar med Michelle,julia och jessica
aaa jag tror det var allt jag hade att säga kommer blogga mer imorgon nu så är jag trött och ska sova.

Puss & Kram ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0