DON'T KNOW ME? DON'T JUDJE ME.

Vet faktiskt inte vart jag vill börja eller hur jag ska skriva, Men, kommer ni ihåg då man var liten? Guuud så bra allt var då, inte sant? Jag kommer verkligen ihåg dom där dagarna då man gick i 1an, 2an, 3an, 4an och 5an. Man var överlycklig över att få springa ut på skolgården och leka med sina kompisar. Allt var så enkelt, inga problem, inga bekymmer, man grät då man inte fick äta godis och då det var läggdags klockan 8.. Kommer ihåg då jag och mina klasskompisar sprang ut från skolan på rasterna och slogs om vem som skulle gunga först. Då man alltid lekte kingout, kurragömma och åkte pulka på vintrarna osv..
Gud vad tiden förändrades, och fortsätter att förändras hela tiden. Dem vännerna man tror är ens liv, är verkligen inte dem man tror att dem e. Varför kan inte allt bara vara perfekt ? Har ni någonsin känt att inget räcker till? Att vissa dagar är så mycket sämre än dom andra? Att man bara vill försvinna ett tag och komma tillbaka då allt är perfekt igen och man älskar sitt liv?
Har haft massa sådanna perioder på senaste, vill bara börja om ..
Jag har en massa underbara vänner som jag älskar och ni vet vilka ni är. Men ska inte tråka ut er med detta! Kände bara för att skriva lite och dela med mig, Det sista jag vill säga är life isn´t perfect as you think!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hänt? snälla svara!

2012-02-20 @ 00:05:40
Postat av: ...

finns hjärtat, vad har hänt ?

2012-02-20 @ 00:06:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0