Hårprodukter

Tänkte berätta lite om vad jag brukar använda för hårprodukter, observera att bilden nedan är tagen för ett par månader sen så har massor med nya hårsprayer osv..
Jag börjar alltid med att borsta håret, sen sprayar jag håret med en balsam spray som dock inte är med på bilden. Därefter sprayar jag värmeskydd och plattar håret.
När jag är färdig sprayar jag försiktigt med lite hårspray (Orangea långa flaskan) och sen är jag är färdig!
Nästan alla mina hårprodukter är ifrån märket " Bed Head " och själv tycker jag att det märket är sjukt bra!
1. Hårspray -
2. Det är en typ av volymhårspray eller vad man nu ska säga -
3. Hårgele själv brukar jag inte använda det, vet dock inte varför jag har en -
4. Mini Hårspray -
5. Det är en Hårspray som gör att håret blir glansigare och luktar sjukt gott -
6. Hårvolym -
7. Hårkräm som man använder innan man har duschat, sen blir håret riktigt lent och luktar riktigt gott!
Hoppas du fick svar på din fråga, kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0