Grattiiiis bästis äntligen 15 ♥

Äntligen fyller min twini 15 åååååååår!!! Grattttttttttiiiiis, Grattttiiiiiiis, Gratttttiiiis älskling. Älskar diiiig sjukt mycket ♥
Har varit bääääästis med dig sjukt länge nu,! och jag önskar dig all lycka i framtiden, 1 gång till GRATTTTISS BABE , har sååå mycket att säga men du förstår nog, Loooooove you twini ♥ ♥ ♥
Vi har såååå många minnen tillsammans och jag hoppas dem blir fler!
Du är min andra halva, vi föralltid livet ut. Du är en syster för mig! Love you bestfriend ♥

Kommentarer
Postat av: jessica

Awww gumman, duu är osså mitt allt, älskar dejj sjukt mkt.

Vi har många minnen o vi ska såklart skaffa fler minnen... loveuuuu <3

2012-01-06 @ 00:29:32
URL: http://lifelikejessiica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0