Hockeyman

Kom hem vid 6, dagen har varit bääääst! Har inte skrattat så här mycket på länge, tack tjejer för ni gjorde dagen underbar! Aja dagen började med att jag, mamma åkte och fixade bankkort till mig. Sen gick jag till arenan och träffade tjejerna. Aaa och sen åkte vi och hade det riktigt kul, vi fick även nummer av en kille haha .. Senare stack vi hem till caroline och hade det jätte kul också! aa så har min dag vart. Carro filmade massor så det kommer antagligen någon video kanske ikväll! Påtal om videos så vill min " 2011 video " fortfarande inte publiceras. Men men vid åtta börjar mitt favoritprogram så ska kolla på det, sen drar jag kanske ut och träffar kompisar, vi hörs!
Älskar er!
Psst; fråga inte vem "hokeyman " är hehe ..

Kommentarer
Postat av: yu

vem är hockeyman?

2012-01-03 @ 23:48:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0