FINT VÄDER

Underbart väder!

Åh, vad underbart väder det har varit idag, man blir så glad! Hoppas det håller nu bara, våren måste ju vara här nu. Har ju vart och praoat idag, det var riktigt kul som vanligt. Fick även sluta nån halv timma tidigare!
Efter praon gick jag ut och träffade Jenny, Sofia & Jessica, vi käkade popcorn, skrattade och hade allmänt kul som vanligt. Vid si sådär 5-tiden skyndade jag mig hem och därefter åkte jag och träffade kusinerna.
Annars då, ligger i sängen och skypar med Jessica just nu.
Tänkte passa på och berätta att på fredag ska jag till Danmark, och kommer vara där i 3 dagar! Alltså kommer jag hem på söndag, tänkte därför ha en liten "blogg-paus" men sen är jag såklart tillbaka igen!
Vi hörs iallafall strax, pussar ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0