HÄRLIGA DANMARK

Min kompis har ritat dem, sjukt fina!

Hej allihopa! shit, vet inte hur jag vill börja men.. tänker berätta lite om "resan"
först blev jag skjutsad till tågstationen i Malmö, därefter tog jag tåget till Köpenhamn och sedan buss. Var framme runt 12-tiden (dag) har ialafall haft det sjukt kul, samt lärt känna nya kompisar osv.. Jag hoppas ni också har haft en trevlig helg! Kom hem runt 7-tiden och har duschat & bytt om. Har varit riktigt sjuk, har haft både feber samt en sjukt jobbig hosta. Blir nog ingen skola för mig i morgon, måste bli helt frisk!
Nu ska jag sätta på ett avsnitt av Jersey shore, och därefter gå och lägga mig. Önskar er en godnatt, så hörs vi imorgon ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0