BLONDINBELLA

Sofia, Jessica, Jag & Isabella!

Åååh vad skönt. Har precis lagt mig i min säng efter att ha städat rummet.. annars har jag som vanligt bara vart i skolan, vi var i arenan och testade på "handikapshandboll" och därefter slutade vid 2. Jag, sofia & jesscia stannade kvar i stan och besökte blondinbella som var i åhléns och signerade hennes böcker. Vi tog några bilder, och därefter ställde vi ett par frågor. Sjukt roligt var det!
Imorgon ska jag ha en liten födelsedagsfest, så har en massa och fixa. Tjejerna kommer vid 6-tiden, får se om jag hinner med något snabbt inlägg. Annars hörs vi senare mot kvällen, nu ska jag ta och lyssna på lite musik. Vi hörs!

Kommentarer
Postat av: Emma

Häftigt att du träffade blondinbella!!

2012-05-06 @ 00:16:37
URL: http://emmisemmisemmis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0