SJUKHUSET..

Hello, hoppas allt är bra med er? idag har jag spenderat halva dagen på sjukhuset.. eftersom min hals var riktigt svullen så jag knappt kunde andas, fick lite bedövningar och sprutor, och därefter fick jag lite mediciner som jag måste ta dagligen framöver.
Kom hem runt 8-tiden, och nu mår jag hur bra somhelst. Just nu sitter jag och kollar på ett avsnitt av Paradise hotel, såå sjukt bra!! Imorgon är det tjejmässa, jag och mina vänner ska nämligen jobba där. Vi ska hålla i en
"fotostudio" och det ska bli jätte roligt. Ska vara i stan vid halv 11, därför kommer jag antagligen inte hinna uppdatera här i bloggen. Men vi får höras genom mobilen eller så, nu ska jag kolla klart avsnittet och därefter gå och lägga mig. Godnatt mina fina!
Gammal bild från arkivet..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0