GIVE ME EVERYTHING TONIGHT

Hej på er, det var länge sen..
Tänkte berätta lite kort om vad jag har gjort på dem senaste dagarna, i fredags var jag i skolan som vanligt. Senare på kvällen stack jag till stan med jessica, michelle, sofia & elin. Vi träffade lite kompisar, och hade allmänt kul!
Kom hem runt 10-tiden, och hade sjukt ont i magen, men det gick över snabbt..
Igår var jag i Danmark och träffade lite kusiner, det var jäätte roligt. Vi var bland annat i stan och shoppade, därefter gick vi hem och kollade på film. Åkte hem runt 7 tiden, och var hemma vid kvart i 8.
Idag har vi haft gäster, så har hjälpt mamma med lite grejer osv..
Kommer nog slänga upp ett inlägg strax,  så vi får helt enkelt höras då. Nu ska jag fixa lite grejer. Pussar! ♥
Tagen i fredgas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0