LÅNGDAG

Ni kanske märker att jag har väldigt hög bildbrist va? Haha, har inte haft orken att stå framför kameran och klicka nya dom här dagarna, så ni får gamla bilder så länge.
Sitter i sängen och packar in ett paket till min fina vän Sofia som ska ha fest imorgon, idag var jag på Nova-Lund och köpte bara en massa presenter.. Men har haft det sjukt kul!
Efter Nova träffade vi jenny, elin & caroline. Vi var ute en stund och därefter gick vi hem till caroline och tog det lungt. Kom hem vid 10 tiden, imorgon ska jag först åka och fixa mina naglar, sen åka och handla en sak på nova och därefter blir det hem till sofia. Hoppas ni har haft en fin dag, pussar! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0