SICK

Hej där. Sorry for the bad uppdate! Har verkligen inte orkat blogga faktiskt, ingenting att skriva om heller. Bara det vanligt: "nu är jag i skolan, nu ska jag äta, nu ska jag plugga, såhär ser jag ut idag".. Börjar bli riktigt tjatigt och jobbigt, eller? Kom med förslag på vad jag kan blogga om, tackar!
Gick inte till skolan idag, kände att jag hade sjukt ont i magen imorse. Var hos tandläkaren vid 10-tiden, dem skulle bara kolla om jag hade några hål eller så. Men det hade jag inte, yeay! Förövrigt ligger jag bara i sängen och tar det lungt, pluggar lite också faktiskt. Har i princip bara städat, ätit, kollat på några avsnitt av Paradise hotel och bara legat i sängen och slappat. Nu ska jag fixa lite på min nya design, Kyss så länge!

Kommentarer
Postat av: Lina

Låter avslappnat och bra :)

2012-05-10 @ 20:27:10
URL: http://linaohlsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0