HÖGTID

Hejsan , Har vart på Nova med mamma en sväng idag köpte en klänning från Ginatricot som jag ska ha på mig imorgon eftersom vi firar en högtid låter kanske lite konstigt men jag är ju muslim och den högtiden är typ som julafton fast vi firar ju inte det på det sättet som ni gör på julafton vi träffar släktingar umgås med dem och hittar på något kul så fortsätter vi så hela dagen, jag ska också vara ledig imorgon från skolan känns lite skönt haha!
Kommer nog inte heller blogga imorogon på hela dagen så det får bli en lite bloggpaus bara för imorgon.

Visar klännigen någon annan dag pallar inte nu hehe !


Kommentarer
Postat av: © sarastille

Har du sett filmen "Jag saknar dig"? :) Den går på bio just nu, och är enligt mig en av de bästa filmerna! Den handlar om att förlora någon som står en väldigt nära, och att sedan återhämta sig och gå vidare. Kika in på min blogg och kolla in trailern vettja! :) ha en bra kväll & en bra vecka.

2011-08-29 @ 20:59:09
URL: http://saramagdalena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0