Avsluta meningen

Jag går aldrig hemifrån utan säga " hejdå jag går nu " hehe..

Om jag vågade skulle jag ha åkt luftballong

Jag inser att jag måste kämpa för den jag verkligen älskar!

Jag kan inte låta bli att le när jag får ett underbart sms..

När jag borstar tänderna försöker jag sjunga någon random låt men det går oftast inte så bra..

Innan jag går och lägger mig tänker jag på något som kommer hända nästa dag!

Jag tänder på en killes leende och personlighet

Jag vill verkligen inte förlora mina nära och kära

När jag bakar händer det alltid något fel..

Jag avskyr folk som snackar skit om en..

När jag vaknar på morgonen hör jag alltid lillebrosan som sjunger

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0