Svar på frågor från frågestunden -

Svar - Taaack såå himla mycket! Blir så glad av alla underbara kommentarer. Du anar inte hur glad jag blir Taack!
1. H&M , Ginatricot , Cubus och många fler..
2. nja.. kan iallafall visa vad jag använder för smink i något inlägg!
3. Sofia, Michelle, Jenny, Jessica, Elin, Julia, Hanna W, Hanna B & Rebecca ♥
4. Jag använder faktiskt inget, på vardagar använder jag först en ansiktskräm och sen bara lite mascara, tack!
5. hmm... jag hade sparat hälften, och typ shoppat allt jag vill ha, delat med mig till familjen och mycket mer..
6. njaa.. eller vet inte riktigt vad du syftar på när du menar " festar " om du menar födelsedags fester/ vanliga fester med mina vänner så gör jag det ganska ofta annars så brukar jag väll inte direkt festa så mycket.
7. Nää , min kompis fixar och kan säkert fråga om hon hade velat fixa headers/designer. Tack!
8. haha aw, tror inte det hehe.. för det brors på vad man bor osv..
Tack så mycket för dina frågor! kram.
1. Elin, Jessica, Sofia, Julia, Jenny, Hanna W, Michelle, Hanna B
2. hehe.. läser alla mina kompisar som står där uppe ↑ sen läser jag även Kenzas, veys, Keela och många fler..
3. Jag gillar allt med dem, ni är helt klart underbara, man kan verkligen lita på er! Ni finns för en, och jag finns för er, Älskar er ni är helt klart dem bässssssta tjejerna!
4. INget faktiskt!
5. Man kan verkligen alltid lita på dem, ni är underbara, bäääst  & jag älskar er!
6. Den är sjukt fin, intresssant, läser den varje dag, underbar osv.. ♥
7. Jag tycker du är snygg, söt, underbar, vacker, en tjej man kan lita på, du är min barndomsvän, kommer alltid vara din vän eller hur jag ska förklara det, Älskar dig ELIN! ♥♥♥♥
8. Elsas värld!!!
9. Nej ♥
10. Jaaaaaaaaaaaaa förfaaaaaan, klart Elin ♥ Du är en av mina bästa vänner för mig, och min barndomsvän. Älskar dig gumman!
Tack för frågorna gumman, Pussss på dej!
Taaccck , det glädjer mig :D
1. När jag umgås med mina vänner, familjen, resa allt nästan!
2. hehe, jag förstår inte riktigt hur du menar med vad hatar du mest ? men just nu hatar jag typ inget..
3. Nej, men funderar på att börja på dans!
Tack för frågorna, kram!
1. Lilla, turkos blå.
2. Alla mina bästa vänners, Kenzas, Keela, fokis, veys och många fler..
Taaacck, det glädjer mig verkligen!
1. Hmm lite svårt.. Men typ 16 wishes, bride wars och många fler kan inte välja en..
2. Talk that talk, justin bieber " santa claus is coming to town "
3. mellan 20-30 hehe..
4. Har fått den frågan många gånger, men visst kan jag det!
5. Min dröm är att få träffa justin bieber och Beyoncé, att min blogg bli små känd. Har många drömmar hehe..
Pusss på dej!
Tack för alla underbara kommentarer/ frågor, ni gjorde min dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0