MY DAY

Hejhej !
Har inte pallat blogga så mycket idag, men iallafall så här har min dag sett ut :
1. Först kom jag hem, käka mellanmål osv..
2. Stack och träffade Jessica & Sofia.
3. Sen drog vi till Coop - forum och köpte kyckling, glass, hallon, blåbär, godis och läsk!
4. Stack hem till Jessica och fixade en god middag! Det blev kyckling med pommes och beanise sås (stavning)
5. Vi spelade in en video och var riktigt speedade, och hade över kul video kommer...
6. Snackade om allt möjligt, bland annat framtiden..
7. Stack hem, skulle till kusinen i Odarslöv och där träffade man en massa andra kusiner.
8. Och nu är jag hemma!
Så här har min fredag sett ut, hoppas ni också har haft en lika trevlig fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0