underbar dag

Hej
Har inte pallat blogga eftersom jag hade jätte bråttom efter skolan, Men har iallafall sett filmen " breaking dawn " sjukt bra !! speciellt slutet.. Men ska inte berätta mer om den för att vissa av er kanske inte har sett den. Aja efter filmen stack jag, Jessica, Sofia och Jenny ut och skrattade och hade det kul, sen stack alla hem för vi skulle käka. Men jag kunde inte gå ut med dem för att mormor kom och hälsade på, sen kom mina morbröder och mostrar också! Så har alltså haft en underbar dag! I morgon ska jag kanske träffa Sofia och vi ska säkert hitta på något skoj. Men ska ta och sova strax eftersom jag är jätte trött! Bloggar strax igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0