BLOGGPAUS

Hejhej!
Har inte kunnat uppdatera pågrund av att internet inte funkar än, men iallafall ja har vart och köpt en ny vinterjacka det blev en Everest från staidum 999:- och ett par Uggs från Dinsko för 199 :- Kommer inte kunna uppdatera så mycket mer idag, så det får helt enkelt bli en bloggpaus tills internet är tillbaka igen! Men pappa lovade att han skulle köpa nytt internet i morgon, och då kommer jag såklart kunna blogga igen! Jag vet att statestiken kommer sjunka men sånt e livet.. ni har en förklaring varför så ja. Men Vi Hörs i morgon antagligen i skolan. Ha det så bra så länge.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej :)

Vill du har tusentals fler besökare? - Var med i dagens blogg hos mig!

Och imorgon väljer jag ut FYRA VINNARE!

Så ta chansen att utöka antalet läsare idag!



Kolla även in bloggen för att få träningstips och få din drömkropp!

kommer även skriva om mitt liv som modell!



Här hittar du tävlingen:

http://svettlukt.blogg.se/2011/october/dagens-blogg-1.html



Lycka till!

2011-10-25 @ 17:49:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0