MIN DAG...

Hejsan!
Förlååt för min extremt dåliga updatering men somsagt var jag ju i kävlinge med Jessica och kollade match. Efter matchen skulle vi till center-cyd men när vi skulle ta bussen fick vi vänta i 2 tim ute i det kalla vädret. När bussen kom åkte vi dit, och när vi skulle hem så var vi tvugna att först ta bussen tillbaka till kävlinge som då gick om 1 tim och en halvtimme. Vi visste inte vad vi skulle göra eftersom center-cyd skulle precis stänga.. Men som tur var träffade vi på Jessicas mammas kompisar som vi fick skjuts av. Så snällt av dem! Aja när jag kom hem kände jag att jag var riktigt förkyld och orkade inte sova över hos mormor så stannade hemma! Har inte kunnat blogga pågrund av att jag inte hade internet på min dator. Så just nu är jag inne på mammas dator som är sjukt seg.. Vi Hörs! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0