LOOK HOW I'M DOIN'

Hej mina fina! Hur mår ni idag? Jag mår super i alla fall, vet inte varför faktiskt, mår bara bra helt enkelt! Vet att jag inte har bloggat idag, glömde bort det! Idag har jag först vart i skolan som vanligt, vid 3 slutade jag och skyndade mig hem. Sedan mötte jag Elin och sen stack vi till Nova-Lund och shoppade på bik-bok som hade 50% på allt!!!
Fick med mig lite saker, efter nova stack jag hem och fixade lite grejer. Sedan stack jag till Bostället, och där träffade jag tjejerna! Vi skulle nämligen fota inför tjejmässan och sånt, det var iallafall super kuL!
Nu är jag hemma och har precis bytt om, ska strax ta och virka en stund.. Måste bli färdig med min väst innan sommarlovet... Aja, vi hörs om en stund.
Kvalitén suger i know, men det här köpte jag!
En kofta 150:- Linne 50:- Virkad tröja 125:-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0