HEADACHE

Gammal bild på mig!
Hej mina vänner. Kom hem för drygt en timme sedan och la mig direkt i sängen. Har sån fruktansvärd huvudverk, känns som att huvudet ska sprängas när som helst. Hade samma problem igår kväll också, riktigt jobbig känsla..
Idag har jag i alla fall varit ute med kompisar, vi har solat, fotograferat (dock hade jag inte med min kamera..) snackat och fikat, mysigt! Ber så hemskt mycket för den dåliga uppdateringen, men har verkligen inte haft tid. Ska förbättra mig..  Har fått lite frågor angående min nya design, jag lovar den kommer så snarast som möjligt. Funderar till o med på göra en ny blogg, men får se hur det blir.
Just nu sitter jag i trädgården och njuter av den härliga värmen, ska ta och fixa lite på designen. Pusss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0