LÖSENORDS-SKYDDA

Hello allihopa!
har bestämt mig för att "lösenordsskydda bloggen" pågrund av olika skäl.. Kommer såklart skriva lösenordet osv till er som är nära, samt till andra. Tack för er andra som har följt min blogg ända sen jag starta den, puss på er finisar!
Ni som har vill ha lösenordet & användarnamnet kommentera med NAMN + bloggadress (om ni har) annars kan ni maila mig - [email protected].
Ni kan även fråga mig på Facebook, och nu syftar jag på er läsare som har mig. Anyways, kommer antagligen "öppna" den igen om ett tag. Pusss!
OBS! kommentera i det här inlägget.

Kommentarer
Postat av: Emma

Nej!!! Då kan inte läsa din blogg varje dag då :(:(:(

Hoppas inget hemskt har hänt!

2012-05-15 @ 22:46:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0